Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kapustina L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kapustina L. M. Marketing approach to sale management [Електронний ресурс] / L. M. Kapustina, A. U. Zhuravleva // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_19 Наведено маркетинговий підхід до управління продажами на ринку камінів. Концепцію управління продажами досліджено, враховуючи специфічні особливості даного ринку, а також ключові компетенції компанії, з метою розробки відповідної маркетингової стратегії. Проведено статистичний аналіз зовнішньої торгівлі камінами. Логічна модель "Шість запитань" стала методологічною основою управління маркетингом і продажами в компанії. Наведено результати польового маркетингового дослідження регіонального ринку камінів. Сегментацію ринку камінів проведено з використанням факторного, кластерного аналізу та програмного забезпечення SPSS.
|
|
|